lila? nej dom är grå ullis

"7.14 tåget så jag hinner till provet, nae
tåget är nog inte försenat så tar 7.34 som vanligt"


inte smart josse. tåget var sent. supersent..
blått enkeltåg med två dörrar, japp. fick stå som packade sillar (läs människor)
så kom försent till kemiprovet. knackade som en liten
galning på dörren till aulan (trodde inte att dom öppnade om man
kom försent) med det gjorde dom.
provet gick la sådära. efter allt plugg, så känns det inte kul att det inte gick
bättre.

lilla ronja, sjuk. saknade dig idag!
ull o yas inte förstå mig, kom tillbaka snart!
krya på dig<3

fyra lektioner till efter det, palla.

ull tog kort på mig o yas.
flumm-ull.

nu ska jag göra svenska redovisningen, blä..

ciao!<3

Kommentarer
Postat av: ulli

vilka är grå??/lila??

2007-11-30 @ 18:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0