kanske, kanske inte...

kemiprovet gick inte alls bra...
de gick åt helvete.. fattade inte en enda uppgift,
IG? ja lätt..
chemistry tutor were are you?


annars var dagen bra, det snöade, det var de
enda som höll mig vid liv på biologilektionen, fattar
han inte att vi kan läsa vad som står i boken själva? utan måsta rita
av det som redan finns ritat i boken?


kallt kallt kallt! frysa frysa frysa! kallt kallt kallt..

när jag kom hem hade johanna gjort en blommbukett till mig,
blev superglad : D

första dagen utan något som helst plugg,
jätteskönt!


sovmorgon till 10.40 imorgon, så underbart!


btw, jag har ett hänglås till nu dig ull :)

ciao!<3

Kommentarer
Postat av: ullsis

yaaaay! :D

2007-11-13 @ 20:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0