"Drosophila melanogarter" oxå kallat bananfluga

det är mörkt ute nu.. inte roligt alls.
mörkt när man slutar skolan,
mörkt när man går till skolan,
mörkt jämt! blir deprimerad.


men var inte deppig idag :)
nej, det har varit en flummdag idag med ronja <3
skutiliskutt till karamella, chokladboll mums : D
skratt skratt hela dagen lång.


jo det var så som jag sa ronja. jag frågade mamma nu..
var 48.5 cm och vägde 3280 g..
det är ju läskigt!
du, jag lika från vårt första andetag.


du har en stor plats i mitt hjärta vännen <3
älskar dig!




är inte så pepp på att vara guide imorn, men det kan nog bli
kul endå o försöka få de små 92:orna att välja berzan.
så jag o ronja ska vara possitiva och glada. men det är vi ju jämt :)
kom till berzans öppethus imorn, eller aa..

nu blir det engelska letter, orka med allt!

ciao! <3

Kommentarer
Postat av: Kristine

Outfits tävling i min blogg!
*
Vem är snyggast klädd?
*
Rösta nu om du vill!

2007-11-06 @ 18:34:11
URL: http://Kristines.blogg.se
Postat av: Ronja

SÖTUNGE!!!!!!!!!

2007-11-07 @ 10:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0