agghhhhhhhhhh! det är november!

nej, kemilabben lämnade jag inte in.
kan ju inte! fattar inte vad jag ska göra, men
nu har jag iaf tagit mig tid, ca 2 timmar, tog det att göra klart dom.
fatta! två timmar av den lilla fritid som vi naturmänniskor har.
inte bra..


annars var dagen sövande.
somnade på filmkunskapen... igen.
(svart-vit film är inte så spännade som man kan tro, om det överhuvudtaget finns någon som tycker det) jag tycker inte det.
va lika trött på historian, blä. det är verligen inte kul. tyckte det i högstadiet. nu kan jag inte förstå varför jag hade dessa konstiga tankar om ämnet.
fysiklabben. efter ett tag slutade allas damsugare att fungera, vilket gjorde att vi fick sluta.
magen började kurra på kemilabben, josse va hungrig..

somnade på tåget hem..
helt slut efter första dagen efter lovet.
nu är jag van vid att gå upp vid typ 11 halv tolv,
men idag så dags hade jag redan varit vaken i 6 timmar.. 

det har regnat! mysigt att cykla hem på en blöt cykel? nej tycker inte det..
blött i skogen, så ska inte springa idag.. vill ju det!!

idag ska jag gå o lägga mig tidigt, 22.00.
(kan ju alltid tänka så men det kommer det inte att bli..)

ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0