working eight to nine..

hola !

klockan är nu 10.01 o jag
är hemma igen efter bara
en lektion, närmare bestämt fysik.
förstod inte så mkt av det hela..
men det löser sig nog så småningom.

fortfarande förskyld, näsan
vill sig inte som jag vill..

skulle träffat carro <3 idag
men det får bli typ nästa
vecka eller nått.

fick min Berzan-tröja idag !
den är så fin. rosa med vit
berzan-gubbe. jättefin !

nu ska jag titta på ugly betty som
jag inte orkade titta på igår.
sen måste, verkligen MÅSTE
jag sätta mig med kemin.

oförberätt fysikprov imorgon ?






Kommentarer
Postat av: ull

ja vi har säkert prov imorn, åsas pik var lite lite tydlig faktiskt.

2007-05-23 @ 20:23:01
URL: http://ullplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0