Wednesday 9 may

hola !

idag, sleepingmorning igen ! yes.
nu har man fått känna på hur det är o gå i
trean, dom har inte mkt lektioner nu sista
veckorna. guud ! det känns jättekonstigt o
säga ! vi har snart gått klart ettan ! heltsjukt !

NK- labb idag, det var jättekul. konstigt att
naturkkunskapen kan vara kul, men det var den.
vi tittade på sjövatten i microskop. det såg ut
som att det vara var vanligt vatten, men det fanns
massor med djur där i ! jättecoolt, ja ja jag låter
som ett naturbarn, men kan inte hjälpa det, det
var kul o se dom små djuren, fast om jag ska va
ärlig så var dom ganska äckliga..



mattelektione känndes väldigt onödig, det finns
ingen mening med att vara där om inte ens vikarien
är det ! :O

ronja o jag åkte o träna idag, det var typ 3 veckor sen..
inte bra, det var jättelänge sen.. men nu är jag på g igen
med träningen.
eftersom vi sprang 2.5 KM på idrotten igår så var det inte
alls jobbigt o springa det idag :O jätteweird, för jag brukar
bli trött.. det var kul ! att inte bli trött. men inte lika kul o bli
svetti.. me men det är smällar man får ta, liksom.



måste till lägga detta som vår vikarie sa (helt seriöst) på svenskan igår:
"nu ska som göra vi gjorde i min klass på medeltiden"



why does it have to be like this ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0