Un día maravilloso

hola !

ÄNTLIGEN ! nu är datorn fixad, har inte haft någon
dator sen i söndags :O kalla mig desperat, men det
har varit tomt utan den. men på något konstigt sätt har
det känts underbart befriande o inte vara nådd hela tiden.
helt sjukt ! trodde inte man kunde känna så.

igår var det måndag = sovismorgon, skönt !
vikarie på matten vilket gjorde att jag kunde åka tidigare
hem till carro <3 som jag inte sett på länge !
jag fick faktiskt sitta själv hela vägen från länsmuséet
till majelden ! helt sjukt ! det brukar man inte få göra det var
skönt !
väl hemma hos henne var jag jättehungrig ! jag har nog inte
varit så hungrig tror jag.. så det lädde till att jag åt upp halva
hennes chipspåse + en kaka, med choklad.. men det var
väldigt smarrigt ! carro skulle ner på stan o shoppa för hon
var på shopping humör, men vem är inte det när man har pengar..
  
  men det har jag inte för jag måste spara till sommarn, för jag 
har inge sommarjobb. känner mig riktigt stolt över mig själv att jag
har kunnat låta bli att ta ut mer än halva studiebidraget i tre månader !
så det var en del pengar kvar när jag tog ut pengar sist ! gött !! 

anyway. hon köpte massor fina linnen och t-shirtar, sen blev vi trötta.
då åkte vi hem till moi, för att slappa. skulle solat ute på altanen, men vi
insåg att det var mörkt när vi väl kom hem till mig.
så vi tittade på film, mys.
sen skulle jag följa henne till station. det blev en liten promenix
med mkt, MKT flum !

carro börjar sjunga:
-hossianna, david son !
-vem är hossianna, carro ? är det en kille ? eftersom det är davids son ?
-Nej hossianna är mamman till david som är son !

muy interesante konversation.. fattade inte så mkt, vi kom aldrig fram till
vem varken david eller hossianna var, vilka är dom ?

väntanade på station :
- Indiana Jones pratar indiska ! vad heter han som spelar han ?
-Harryson Ford, carro !
-Ja men det är ju han som är med i den filmen om Indiana Jones
!
smart carro, smart ! iblan kan hon vara trögare än mig, men
det hör inte till vanligheterna..

jag kom på det sen att man hör inte om man pratar med den ande
om det kommer att godståg som åker förbi. man hör ingenting !



det var en rolig dag ! det var kul o sen dig igen gumman ! <3
det måste vi göra om eller nått, aja !
josse älskar sin carro ! massor <3



Kommentarer
Postat av: Carolina

HAHAHA xD det var kul, tycker jag. vi är tröga båda två så säg inget ;)
ÄLSKAR DIG hamster-josse! <3

2007-05-09 @ 19:53:18
URL: http://Carolinaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0