this is not the end, is it ?

hola !

tråkigt o börja alla blogginlägg med
hola. en del kanske inte vet vad det
betyder, men det är spanska iaf och
betyder hej.
vet ej varför jag skriver det jämt för
jag hatar spanska..
så nu var det ur världen.

har blivit förskyld igen, det är
väldigt jobbigt. jag vill vara frisk när
vi åker till liseberg imorgon.

idag kollade jag sista ddelen i
sagan om ringen triologin med systern.
mys, med mkt tårar. filmen är sorglig i slutet..
för en gångs skull somnade jag inte till film !
fast det var ju vid halv elva på morgonen typ,
men iaf.

sov ganska länge inatt, trots att det inte
blev så sent igår. det var inte så kul som
jag hoppades på att det skulle vara.
det var inte alls många där, som ronja
o jag trodde. typ 10 pers från varje klass
kanske, av 30 stycken.

så idag vaknade jag med lite huvud-ont,
fast mest att jag inte kunde andas genom
näsan.

men jag orkade pallra mig iväg
till mjölby för o bättra på brännan,
men det v ar jobbigt o vänta på station,
när man snorar så mkt, man vill ju helt
inte direkt snyta sig bland folk.
då vill man helst av allt vara hemma
o gömma sig under sitt stora, tjocka täcke.

följde med mamma o pappa o handlade,
ville ha godis, så då måste man föjla med,
för det blir inte det godis man vill ha annars.
så ska man göra något rätt ska man
göra det själv.

imorgon blir det upp tidigt usch !
så ska gå o lägga mig tidigt, kanske gör det om
nån timme eller så, jag är jättetrött. det tar på krafterna
att vara sjuk, man orkar inget.


I think I could make a great
a lifesaver




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0