so cute

hola !

Tittade nyss var det var för post..
Det var ett vitt kuvert ! Jag har fått Sommarjobb !!
Vad glad jag blev ! Jag trodde inte att jag skulle få något !

Idag är det torsdag.
Idrott i ryd, det var jobbigt o skjutsa ronja hela vägen..
men jag fick skjuts på tillbaka vägen. hon som
aldrig har skjutsat det förut.. men det gick bra som tur var,
fast hennes cykel låter som en moped. fråga inte.
baseboll på idrotten. det var kul, iaf när man träffar bollen :P
När vi kom tillbaka till skolan:
- Klappa, klappa hästens man !  ( motsattsen till kvinna )
ronja, ronja..

Man idag är de semifinalen i Eurovision, det ska
jag ju kolla på ! är besatt av melodifestivalen..
Finland är bäst ! ( inte Lordi )

nu ska jag gå o dricka mer te, o fira att jag fick
sommarjobb, som jag verkligen inte trodde jag skulle få.



there are butterflies
 in my stomach







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0