om timglaset blir tomt och sanden rinner ner..

onsdag, fysik med fysikbarnen,
varav jag är ett sådant..
har aldrig, då menar jag aldrig fått
så dåligt på ett prov..

sen blev det NK-prov. relativt lätt..
men alltid när man tycker så så går det
inte alls bra. då det gick hyfstat säger vi,
så får det gå som det går jag gjorde mitt
bästa så, punkt.

secret messages in math class today..

otroligt lättande det ska bli att inte
ha spanska mer sen. aldrig behöva
stressa upp till folkunga ( inte för att man
gör det ) dom som väljer steg 4 är ju
ja, jag ska inte säga det.. för jag ska
försöka bättra mig; inte säga dumma
saker.
det går framåt ^^

imorgon är det klasskamp o jag ska
springa stafett.. får se hur det går.
de andra ska spela bränboll. då
är det bara o följa mitt råd som jag
sa till sui igår:
" försök att fånga bollen bara "

nae nu blir det plugg igen..
har inte gjort annat än det sen helgen
känns det som iaf.. men det är sant.
narurare har inget liv..

peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0