many feelings

hola !

idag var en jobbig, rolig, gullig, hemsk och panikslagen dag.


jobbig för torsdagar är
så ootroligt lååånga.
rolig, för vi hade volleyboll
på idrotten, kanadensaren
sa att jag hade jättebra smash ;)
gullig, för det finns så
gulliga männsikor i klassen.
hemsk, för jag fruktade
engelska redovisningen,
som tydligen gick bra enligt
andra. men inte enligt mig själv..
panikslagen, för det oförberedda
fysikprovet, som var jättejättejätte
svårt ! jag kan inte sånt där !
vill inte kunna heller.

varför går jag natur ?
den frågan har jag ställt mig
många gånger, har inte kommit
på något bra svar..

så nu efter denna underliga dag
har jag tennisen att se fram emot.

något possitivt som har hänt idag ?
♥ att jag fick kolla på talangjakten
    för högstadiet, den var bra faktiskt.
    det andra bidraget var helt klart bäst.
        " inflames - come clarity "
♥ att spanskan var inställd ! jippie :D
♥ att jag har upptäckt det goda kalla
   vattnet i matsalen.
♥ att det finns underbara vänner ! <3
  ( om ni känner er träffade så vet ni vilka ni är )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0