lost when your not around

idag, idrottsdag på folkunga vallen,
det tog ett tag för mig o fatta det för
jag tog fel buss..

  men jag kom fram till slut, men jag tkr
ändå att 201 är den segaste bussen
som finns !

" heter det annanas eller ananas ? "

  det spelades brännboll, med motståndare
som inte kunde reglerna.
sen blev det dragkamp, men jag var inte
med på det, nej nej.
 
  sen kom det fruktade stafetten.. vi försökte
desperat få tag på folk som kunde springa,
för det var lite sjukdomar o vrikade fötter i
vårt lag. men det gick inte så bra, men vi blev 8
st till slut.  då fick man springa 200 meter var :O
det var jättejobbigt ! var helt död efter första kurvan..
usch aldrig mer sånt..

  kom hem vid halv två, det var skönt o komma hem
tidigt. fast det blev inte kemi då, nejj jag orkade verkligen
inte mer, för om jag pluggar mer kmr jag bli en keminörd,
( vill inte ). så det blev kollande på teve ist.
 
kemiprov.... asså varför utsätter man 16-17 åriga
små barn för sådan tortyr ?


don't no what I should do now
don't now were I shold go
still here wating for you



Kommentarer
Postat av: Ronja

ja! JAAA! du hittade det rätta ordet ; TORTYR!!!!!

2007-05-31 @ 20:50:05
URL: http://ronji.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0