just another ordinary day of the week, almost..

hola !

Nationellt matteprov..
för kort tid, halvsvårt.

Två kemilektioner på en dag ?
Varför ?
Det blev mkt garv på kemin, ja
en bild säger ju mer än tusen ord,
eller hur ronja ?
yas blev irriterad på oss flummbarn,
kan inte förstå det..

Mamma fyller år idag !
Grattis !
Då blev det av in te stan igen för o hitta något
fint till henne.
Johanna o jag checkade på bikinis, eller
iaf jag. lite väl mkt enligt henne, men men.
jag hittade en jättefin turkos, vit, grön och brun
randig på stadium. Då blev jag glad ! Fast ska
in till Ikano imorn o köpa en svart oxå ;)
jag på shopping humör !
Till mammi blev det ett halsband från gulfynd,
mucha nice.

När jag, pappa o johanna kom till mantorpstation
så spöregnade det. det verkligen vräkte ner. så vi fick
stå under cykelstället för att inte bli blöta. men vi
kunde ju inte stå där hela kvällen. jag ville
hem o äta tårta !

Så det är vad jag har gjort nu, ätit tårta. lite för mkt
känner jag att det blev..

så nu ska jag o ta bort sminket o kolla film,
har ej bestämt vilken, men det spelar ingen
roll, för jag kommer somna iaf känner jag.

My head has gone crazy
and I don't really know why..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0