it's not the end of the world.

hola !

idag, måndag. usch !
men den blev bra trots allt.

muntligt på engelskan med ronja.
jo men det gick ju bra.. haha
ronja it's not the end of the world you know.

det spelades "Alias" i berzån:
" Gabbi är en  .... " ( Yas )
" TÖNT " ( Gabbi )
det skulle inte vara tönt utan söt tror jag det var.
det var så kul, det tog ett tag innan gabbi
fattade vad hon hade sagt.

yas o jag har RÄTT, gabbi o ronji har FEL !

orkade inte med spanskan så det blev
kortspelande med gabbi i berzån, bluffstopp.
o jag kan verkligen inte bluffa. jag kan inte lägga
ruter fyra på spader nio.
men det var kul iaf :)

jag o ronja var o tränade idag, vi har blivit hurtiga
igen ! det är jättebra. så onsdag igen ronja. PA:t
kan man ju göra på rasten :)
situps ska jag försöka med varje dag fram till sommarlovet,
får se hur det blir ;)

my hed is saying, fool forget him,
my heart is saying don't let go.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0