it is a long way to go

idag tisdag, pretty soft dag endå.
fick tillbaka engelska nationella, det
blev VG+ jätteglad ! :D

160 meter är det långt ?
det låter långt om man ska springa
stafett. varför ger jag mig in på det över-
huvudtaget ? aja men det blir nog kul,
hoppas jag.

var lite på stan idag med sui ( suäd ;)
hon skulle köpa siden band, men det
var så otroligt seg kö, o då menar jag
jätteseg. asså jag har inte varit med om
något liknande, men iaf.
så jag vet ej om hon köpte det, för jag
var tvungen o speeda till gina tricot för
o köpa ett rosa linne som jag har spanat
in. allt denna innan kockan blev fyra. när
jag var i omklädningsrumet var klockan 15.35
o jag skulle ta mig tbx till berzan sen allt detta på en
kvart, men jag klarade det.
kl 16.00 blev det handledarutbildning.

  den var intressant, eller nått..
när han som snackade frågade vad vi
som lyssnade, tyckte om att det var
flest män som omkom efter att ha druckit,
svarade en som lyssnade med att:
"kvinnor kör bättre fulla". väldigt smart, tkt jag.

prov imorgon, känns som om jag
kan det mesta men om någon frågar mig
något om det kommer jag inte kunna svara.
NK-prov alltså..

nae nu är desperate housewives reklamen
slut. ska kolla, haha som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0