home alone day two

hola !

hemma idag igen, det känns
lite bättre nu iaf. fast min näsa
mår inte så bra..

mina kompisar kom o ringde
på dörren idag, jehovas vittne..
det var ju så kul.. not.

en tjej från kalle anka ringde
o frågade om jag var en förälder,
det var lika dant igår..
funkar inte NIX längre ?

fick reda på att våra skoltröjor har
kommit o att dom är jättefina,
får se dom imorgon förhoppningsvis.

det känns dumt o gå till skolan
imorgon när vi bara har, okej ronja fysik :P
de andra lektionerna blev inställda.

men jag ska gå iaf, det känns konstig
att inte ha varit i skolan på nästan en
vecka..

jag tror dock att jag inte blev mindre
sjuk av att åka karusell..
min syster hade en teori om att det
skulle rensa bihålorna..
jag tror inte på det längre.



Kommentarer
Postat av: Ronja

Josse, inte kemi, fysik! :P

2007-05-23 @ 07:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0