aww, phuphu

hola !

tisdag. sovmorgon, mucha nice.
men det är inte mucha nice med
Nationellt spanska prov imorgon. NEJ !

hur kan man inte ha sett yrrol ?
det är världens roligaste människor !

iaf sveriges roligaste.

Jag o yas vet att det är sant !

fotboll på idrotten :) skoj ett tag,
sen josse få ont i sitt leg, p.g.a tackling.
aj. den var inte fin. usch !

ingen kajal idag ! duktig josse ;)
fast hade en som var vit dock, men
det gills inte.
eller ?

vårt PA går framåt känns det som,
men det är väl bara en känsla jag har.

konversation i bilen men johanna:
- jag har ont i ögonen.
- men det är ingen pollen nu, dah !
- mjo det är det visst, inte björk kanske men det finns ju nått annat.
- JA !  det är ju såndär "älg" pollen eller vad det heter..
 

jag är inte smart jag vet, visade min blonda sida idag. igen.
som vanligt.

var glad idag ;)
vet ej varför, jätteglad iaf.

fadderfest imorn, hoppas det blir kul.
jo men det blir det nog, om det kmr lite
roliga människor.

I can see it in your eyes,
I can see it in your face..




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0