wonderful

svett rök öl.
det var så det luktade när man
stod mitt i publikhavet, när takida
spelade på vätternfestivalen i motala.
men det tänkte man inte så mkt på när
alla hoppade och sjöng för fulla halsar.
det var så underbart när hela publiken sjöng
die alone (som för övrigt är deras bästa låt,
enligt mig).
det var underbart att höra o se.
fanns mkt söta boys överallt ! vid hamnen :P
åkte nån crazy karusell oxå, såklart.
den var jättekul. men 80 spänn liksom. dyrt.


idag blev det en såndär sova ut dag. det har inte varit
nån sån dag på länge.
skönt.
så det bar av till ikano. hittade ett par jeans på
bikbok. dom jag hade provat i veckan.
jättefina ;D
många tvillingar?

puss & kram !



Kommentarer
Postat av: Leroy.

Snälla adda min msn :D:D:D:D:D:D:D:D [email protected]

2007-07-01 @ 03:22:38
Postat av: josse

okej :p men vem är du?

2007-07-01 @ 13:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0