why is this happening to me all the time?

jobb + soligt = JOBBIGT!

men ska inte behöva plågas inne på sitt sommarjobb, när det inte är ett moln på himlen.
men jag tjänar pengar :p det är possitivt.
idag när jag skulle ha min hälften hälften, blev det bara kaffe!!
äckelpäckel var det!
var är min choklad?!
imorn ska den finnas där.

jag kommer aldrig lära mig att dricka kaffe,
o heller inte lära mig o äta sill. slajmigt är det!

det bjöds på jordgubbar & glass idag, det var härligt!

vakumförpackade sovsäckar,
som inte vill bli vakumerade..
försök med det!
omöjligt

fick höra idag igen att :
Åhh vad du är lik din mamma josefine!
men det tkr inte jag :p

kom hem,
solade,
åt mer jordgubbar..

imorn är det upp tidigt igen.
usch!

puss & god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0