when the sun shine..

vilket väder det är.
jag visste inte att det skulle
vara kallt så hade mina jeans-
shorts.
man ska inte klä sig efter vädret, utan efter
almanackan..

vakumförpackade ca 50 par srtumpor idag..
jättekul :P
såg det här om dan att det finns
ett kassaskåp där. frans jaeger.
jönssonligan kanske ska komma o öppna de..

underbart skönt att åka buss till resecentrum
idag. satt o halvsov, medans jag lyssnade på musik.
mötte ronja på stan, jag skulle shoppa tänkte jag.
det gick ju.. bra. eller inte. vi kollade runt lite.
men jag var inte på shopping humör.
sen gick vi till biblan för att ta bort vår utställning.
surkärring där..

men det blev inget shoppande. jag övertalade ronja
att följa med mig o köpa godis på tempo.
hon köpte med ;)
älskar choklad o sura godisar!

puss & kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0