under my umbrella

när jag skulle åka buss till jobbet imorse,
kollade busschaufören underligt på mig:
"jaha.. vart ska du då?"
"Ehh.. saab"
men det roliga var att han kännde igen mig när jag skulle hem:
"till mantorp va?"
knasiga busschauförer.

idag har jag lärt mig att jag aldrig, verkligen
ALDRIG ska jobba på kontor.
det var det tråkigaste jag gjort.
papper papper papper..

East FM, min radio kanal.
kan inte leva utan den nu.
underbart.

det lovades regn idag, men jag tog mina
shorts iaf. dom som
jobbar där måste tyckt jag var helt dum i huvudet.
men konstigt nog var det inte alls kallt.
jag som jämt brukar frysa. skumt..

jag är bäst på att ta bort dragkedjor :P

progressing..

det känns lite sorgligt att de bara är tre dagar kvar,
jag skulle kunna jobba en vecka till.
men jag vill ju ha sommarlov med.


idag börjar "midsummer murders"
älskar den serien !


puss & kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0