this is june

1 juni.
solen skiner o inte ett moln
så långt ögat når. det är 25 grader
o vindstilla. underbart.
men tyvärr inte i mantorp, nej här börjar
en riktig sverige sommar med regn,
o inte lite heller..
det har regnat hela dagen, det är lite
deprimerande, spec när man sitter instängd
i en provsal i två timmar, men inte vilket prov som helst
nej, det fruktade kemiprovet.
det var verkligen jättesvårt.

fick tbx naturkunskapsprovet, inte så
bra så jag hade väntat mig.. men men
de är inte hela världen.

slutade efter den lektionen, så det blev
en presentrunda på stan o träffade ronja, som
jag inte har sett på hela dagen ( :
eftersom johanna fyller på söndag bestämde jag mig,
för o köpa present när jag endå var i stan. ska inte skriva
vad jag köpte ifall hon läser detta. men det
kmr bli prefekt tror jag.
15 år blir den lilla fuluren. helt otroligt.
det känns som hon växer ikapp mig snart.
men när hon var liten trodde hon faktiskt att
hon kunde det.

känner för o göra något, men orkar inte,
det är nog vädret. man får faktiskt skylla på det.

fjärrvärme gubbarna har kommit en bit upp på
gatan nu, så dom är nog uppe hos oss nästa
vecka o ska gräva upp vår fina gräsmatta.
men dom måste så nytt gräs sen haha.

jag orkar inte med
detta mer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0