the pink lady

solbränd på axlarna..
det gör mucha ont, så
det blev inte mkt sittade i solen idag,
det blev läsandes i skuggan,
sen har jag städat mitt rum oxå. riktigt
stolt över mig själv.

" jag är en vanlig kanin, vanlig
fast ovanligt fin.
öronen mina är långa o fina "
det är väldigt jobbigt att ha den låten på hjärnan..

kollade i pappas bryllings släktforskningsbok.
det visade sig att vi (familjen Edquist) är nr 484 i
ordningen, och att jag är döpt efter
pappas,
morfars,
mormors,
mamma som hetter josefina.
hahahah.. det tyckte jag var kul.

mamma & pappa o jag var o
badade idag. i skogsjön, det var
mkt folk där.
boys oxå. men eftersom jag inte hade några
linser kunde jag inte se om det fans
några söta där så jag bara simmade omkring ;)
det var varmt i vattnet, skönt.
så nu har man badat första gången i år.

vill bada imorn med, fast i tinnis ;)
får se om det blir så.

puss & kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0