the great adventure

började lördagen med
att gå upp vi 8.. phu.. orkade knappt.
sen blev det åka av till motala för match.
vi kom dit ganska tidigt o väntade o väntade.
men det kom inga motståndare. det hade blivit
nått missförstånd. så vi tänkte åka hem igen,
men då var det en tränare där som hette kristian.
söt  ;) han sa att ha kunde träna oss i två timmar.
så det gjorde vi. men det var väldigt väldigt varmt på
planen, det blåste inget heller.
det var jobbigt, men endå kul. han kanske ska jobba
som tränare i mjölby i höst, men men.

sen blev det fanta drickande och hemgång.
när jag kom hem såg jag att jag var jätteröd om
axlarna... ingen solkräm, smart josse, smart.

somande i solstolen sen när jag kom hem..
inte så bra kanske..

jag tittade på hela Da vinci koden utan att somna idag !
så stolt över mig själv, har försökt att se den filmen
minskt tre gånger, men har somnat alla gånger. men
inte nu ! den var bra faktiskt.

typ vid halv 10 (på kvällen) ville johanna gå en
promenad runt mantorp. jag följde med, snäll som jag är.
det var inte ens kallt ute ! gick i bara shorts o shorta.
när vi hade gått runt ett tag o johanna hade blivit helt kär i en katt
så hörde hon att det kom musik längre bort ifrån.
hon ville så klart gå o kolla vad det var, liten fjortis som
hon är :P det blev ett gående och ett gående. vi kom aldrig fram till
var musiken kom ifrån.
men när vi väl fattade att det kom från
mantorp park, ville inte jag gå längre. men det ville såklart hon.
så vi gick vidare. vi hade säkert gått runt i en timme innan vi
kom på att ljudet kom därifrån..
när vi kom fram dit där man går in så var det stängt. nehe ?
så det blev ett gående tillbaka hela vägen hem igen. mina
vita skor blev skitiga..
vi kom hem efter mer stannade eftersom det gick katter på vägen, 
min syster blir besatt.
så vi hade sammanlagt gått en mil. usch !
nu fryser jag, fast det är 27 grader här uppe..

puss & kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0