Sol vind o vatten

står här i biblan.
rast till 11.50. orka vänta.
men det är skönt at inte ha kemilabb.

igår när jag åkte hem från tennisen,
såg jag ett rådjur stå på järnvägsspåret o
den flyttade inte på sig !
sen kom det ett tåg typ 500 meter bort. hoppas
det lilla rådjuret flyttade på sig..

förövrigt blir det tennismatch på lördag i
motala. vad är det för stad ? :P
dom kommer o hämtar mig kl. 9 ! på morgonen
hallå ?! då sover jag.
men det ska bli kul, första matchen ever.

idag är det fredag o det är så unerbart väder,
som det har varit hela veckan. så jag är på
bad humör. men får sen om vi åker o badar i
skogsjön i kväll. grannen hade badat där i veckan
o sa att det var 18 ; 19 grader
det är inte så farligt kallt.. eller jo, men men.

puss & kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0