när vi två blir en

bad i tinnis :)
badade med linser!
det var helt underbart o kunna se när man badar,
då kan man se allt o alla utan att behöva fråga.
har varit rädd att jag skulle tappa dom,
men nej. det gjorde jag inte inte ens när jag var under vattnnet ;) underbart!
varmt o skönt var det, men inte först när vi gick in.
snackade betyg om idrotten.
vg+ hatar dom där plusen, det hjälper ju inte mig något liksom.

sen var vi tvungna o gå tbx till skolan,
skulle lämna tillbaka kemiböckerna,
så bye bye alla rexodreaktioner och oxidationstal !

fick vg i matteA men bara g i matteB.
det är förståeligt för provet gick inte så bra..

nu sitter jag här o lyssnar på gyllene tider,
och det känns verkligen att det är sommmar <3

nu är det bara imorgon kvar..
det känns väldigt konstigt.
men endå skönt !

puss & kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0