lovely weather

soligt o varmt idag oxå :P
härligt.

men det var inte så härligt
o ha leggins, det blev varmt. 
fast dom var vita. så
imorn blir det shorts igen.

matteprov..
vet inte hur det gick.
 
efter många samtal, fick jag tag
på en person på stadsbiblkioteket
om vårt pa. så det blir av med denna
omtalade skärmutställning.

spanska, väldigt onödig lektion.
men det är bara en lektion kvar.
måste hitta min diskett oxå..
aldrig använt den, men det är borta..

när johanna o jag låg i gräset
o solade, sa hon nått som var vldigt kul:
" På måndag kommer rörmockaren,
dom har så snygga äss.. "

fattade inte att hon inte var seriös..

det skulle blivit bad i skogsjön ikväll
men när mamma hörde hur jag hostade så
fick jag inte.. men jag vill.
så det blir tennis om ett tag iaf, utan
jobbig, irriterande tränare. skönt.

puss & kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0