juni, juli, augusti

SOMMARLOV ! :D
lediga juni, juli & augusti
ja eller halva juni o halva augusti.
så otorligt skönt det ska bli.

    avsluting i domkyrkan idag, det var
ju kul. man såg inget för vi satt
precis bakom en pelare..
men det gjorde säkert som andra 800
som oxå var där.
det här är mamma:
"men ta med dig kavajen, det brukar vara kallt i kyrkan"
   
    nej lilla mamma det var väldigt varmt,
men det var kallt ute.
sen när det var slut gick jag, ullis & yassi
tbx till skolan, skulle kolla på när studenterna
springer ut. satt i fotto ett tag för att fördriva tiden.
yassi kan förvåna en ;) sötis
det var jättefint o se när studenterna
sprang ut. tänk om två år är det jag som står där
med vit klänning & mössa o sjunger:
 "var är mössorna? shalalala!"


nu är jag hemma o har ätit jordgubbar & glass
(ovanligt :P) med mamma.
hade ett intresant samtal om både det ena och det
andra, men det är mys o prata med sin mamma ibland.
hon kan verkligen förvåna en, även fast
jag har kännt henne i hela mitt liv.

det kommer kanske bli kul ikväll, får
se. men det måste komma lite roliga människor då ;)

nu blir det lyssnande på gyllene tider igen..

puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0