it has been fun to be here.

sista dagen på jobbet.
sitter här på nått kontor o har inge o göra.
bussen går typ kvart över 4 o min arbetskamrat
har gått hem.
mend et har varit kul o jobba. trodde inte att det skulle vara
så här kul. som sagt det var väldigt kul.
sprit pennor..

igår var jag med carro <3
hon e så söter ! :D
älskar dig gumman!
somnade när vi kollade på
film, snacka om socialt.. haha
men iaf.
vi bakade hallon(?)grottor.
dom blev helt misslyckade, men dom blev
goda. de såg inte så gott ut när vi tog ut
dom ur ugnen, för dom hade flytigt ihop
med varandra, så vi var tvugna att
skära isär dom :P
men goda som sagt !


nu är det slut med att vakumförpacka,
blåsa upp flytvästar, tar ur lyft ur flytvästar,
slut sprättat av dragkedjor, slut packat
av ryggsäckar (de väger ton!)
allt detta är slut.. lite sorgligt
det kanske inte låter så kul, men det är det.
haha :D

fortfarande LÅNGT tid tills bussen går..
cirkus en timme !
usch.

ikväll blir ska vi till vättern festivalen o kolla
på takida. det är helt sjukt att dom
kommer fårn sverige :O
coolt.

är redan trött, så kommer väl att somna när
vi är där..
jag har faktiskt varit trött hela veckan !
det är tröttande att jobba.
först gå upp vid kl . 6
sen börja halv 8, o sluta fyra..
men det har inte varrit så farligt, det känns
som vi har fikat den mesta av tiden. haha ;)

nae nu blir det inte mer skrivet för mig idag.

tack för allt kul jagf hade på saab 18-29 juni.
TACK ! :D

puss & kram !



Kommentarer
Postat av: Carro.

alltså, ingen av mina vänner vågade ens smaka av (jordgubbs)grottorna, för att dom såg så illa ut ;)

2007-07-05 @ 21:43:38
URL: http://Carolinaeleonora.blogg.se
Postat av: josse

haha:P men då gick dom miste om nått gott !

2007-07-05 @ 22:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0