I'm just a girl standing infront of a boy, asking him to love her

står här i biblan, dom andra har franska o de tredje
har försvunnit :p

ronja o jag var på stadsbiblioteket o fixade vår skärmutställning,
det blev jättefint. så det är bara komma o kolla där på avdelingen
där det finns ungdomsböcker. fick in lite reklam där,
men det är vi värda tyccker jag. det blev jättefint.
men den muntliga biten gick väl sådära.. men det löste sig.
idag har vi haft fysik, men hade inte det utan vi fick
tillbaka matteB provet. jo men det gick ju.. bra.
nej det gjorde det inte.. det gjorde det verkligen inte..
sen har det inte varit så mycket mer idag. rast mest
hela dagen, men det är skönt att inte göra någonting oxå,
det är väldigt ovanligt här på berzan :P
jo jag o ronja sprang ifatt göran för att få reda på vårt
naturkunskapsbeyg. Vg båda två, vi är så duktiga !
men ronja kunde fått mvg.. det var synd att hon inte fick det,
hon förtjänar det.

har inte fått reda på vad jag får i betyg på idrotten, men
det får man kanske imorgon när vi ska bada.
det ska vli kul. hoppas bara att mina linser inte åker ut,
då blir jag arg ! men jag ska till optikern nångång nu i juni
o kolla synen o få nya linser. jag tror dock att min syn har försämrats..
igen.. det slutar aldrig. det är läskigt. jag kan verkligen inte leva utan dom !
jag tycker personligen att det är en av det bästa
uppfinningar som gjorts. och hårspray såklart !
kan inte leva utan det heller. jag fick panik när jag kännde
att det var lite kvar i flaskan, men sen när jag städade härom dagen
( ja, jag städar faktiskt.. ibland..) så hittade jag en hårspray till,
jag var lycklig igen !

vet inte vad vi ska göra på avslutingen,
har lite panik nu.. men det blir väl att sitta vid stångån
o sen gå till trädgårn eller nått, det märks.
sen är det tennismatch på lördag.. jobbigt o ta sig upp då :P

idag ska jag till mjölby o sola.
jag vet det är lite onödigt med tanke på att det är sol ute.
men jag vill bättra på brännan lite nu till skolavslutingen.

gud det käns så konstigt att säga det. vi har redan gått hela ettan,
helt sjukt ! jag tycker att det fortfarande känns som jag går i NV0B..

puss & kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0