ice cream with strawberries

andra blogg inlägget idag :P
men är man beroende så är man.
väldigt slapp dag idag, men det var jobbigt
att tåget var försenat i morse.

min hosta vill inte gå bort..

fysiklabb
RAST (2 tim o 20 min)
matte i en kvart typ.
RAST (1 tim)
ingen kemi,
svenska redovisning.

min otroligt jobbiga dag på berzan ;)

lite nervöst inför svenskaredovisingen
som handlade o kroppsspråk, men
det gick jättebra.

väldigt väldigt varmt idag. 30 grader i
skuggan när jag kom hem.
jag vill ha pool !
men det blev solandes i solstolen
i två timmar.
det känns verkligen inte som att det är fredag idag.
känndes som sommarlov i onsdags.

ville åkt o badat idag, men det blev inte
idag heller.. hrmm..

nae nu blir det jordgubbar o glass !!

puss & kram !



Kommentarer
Postat av: gullis

haha visst blir man beroende? XP
vackra blogginlägg måste vara det intressantaste som finns när man har tråkigt... moahah pöss påre

2007-06-08 @ 21:42:59
URL: http://ullplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0