goodbye my beloved friends

helgen.
igår blev det shoppandes med mammi
o pappi. men han blev sur när någon
gjorde en repa i vår bil på
parkeringen vid ikano. kan förstå det
för märket var inte litet heller.
om man råkar komma emot någons
bildörr skriver man en lapp o säger att man
är ledsen för det o inte bara åker iväg som en
liten fegis.

jag har tagit förväl.
av mina underbara vita ballerinaskor, okej nu var
dom inte så underbara längre för de luktade inte
rosor längre.nu ligger dom i soptunnan. där
ligger dom bra. men det var lite sorgligt endå..


GRATTIS PÅ 15-ÅRS DAGEN JOHANNA! :D
image11

johanna blev glad över sin elgitarr+matchande örhängen
( köpta av mig, då menar jag inte örhängena :p )
det blev massor med tårta, med jordgubbar, guud
det finns inget bättre än att äta jordgubbar i solen !


idag blev vårt partytält uppsatt efter mycket framåt o tillbaka med
skruvar i pinnar:
" lite mer åt vänster, NEJ inte så mycket, lite mer åt höger,
MEN nu gick du för långt. gå tillbaka igen.. "
osv
men det blev jättefint.

nu är dom små människorna på bio. orkade inte föjla med.
hostat som jag vet inte vad idag.. usch det är inte kul.

men men, sånt är livet,
nu blir det o laga lite mat.
sen läsa klart deckaren som ligger på bordet o skriker
åt mig att läsa färdigt, kan inte klandra den för den
är spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0