funny bunny heter ja o ja e så go o gla'

idag var den slappaste dagen på länge.
ingen kemi på morgonen vilket ledde till ett JÄTTElångt
hål. kunde haft sovmorgon..
men då gick ronja o jag till bosses för att köpa glass.
vi kom dit kvart i tio, och dom hade inte öppnat,
så vi fick vänta utanför. känndes konstigt o sitta
där o vänta på att det skulle öppna. men det gjorde vi.
vi köppte glass o strosade ner tillbaka mot berzan.
citronsorbet är den godaste glassen där, köpp INTE
passionsfrukt. den smakade ingenting. när vi kom tillbaka
till berzan och hade en svenska lektion som var väldigt onödig.
löste korsord ? skulle pratat betyg, men det han man inte
med när wik snackar tio minuter med varje person.
även fast jag är nummer 8 eller 9.. segt.
sen var det spanska. sista lektionen ever !
men det var inga glada besked jag fick därifrån.
 " jag kan inte ge dig vg, men det är ett starkt g "
jag bara " jaha, det hjälper ju mig mycket. " bitch.

men jag blev på lite bättre humör när jag mötte
ronja vid konsert & kongres. vi skulle till tinnis o bada.
köpte jordgubbar på trädgårdstorget,
dom var mucha goda. dom har höjt inträdet på tinnis,
20 spänn, inte dyrt, men iaf. det blev väldigt mkt skratt.
( hade linser idag, o det gick bra ! riktigt stolt över mig själv)
jag skulle berätta en sak för ronja som tolkades väldigt fel..
 " jo men det är nått där uppe o nått där nere.. "
ronja: " jag tittade inte på honom, han bara råkade simma där jag tittade ! "
visst ronja, visst ;) haha
det var kul o bada. det var väldigt varmt idag
så det var skönt o svalka sig där :P 

tack för idag ronji <3

nu blir det lite PA-grejer som ska bli färdiga,
usch. men snart är det slut med allt..
det känns hemskt.

puss & kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0