365 sundays, and I don't mean the day after saturday.

måndag..
usch hatar måndagar, men det är
bara en måndag kvar !!
så otroligt skönt det ska bli o inte göra nått.

men det blir jobba i två veckor först men sen
blir det slappa i mängder o bad  o sola !
jag älskar sommaren <3

det blir ingen redovisning imorn på svenskan.
skönt det !

men det är en läskig grej som har hänt,
jätteläskig...
wik är tillbaka !!!!!
hur ska NV1B överleva detta ?!
det återstår att se..

när jag kom hem blev det solande, det

var inte alls mkt folk där, var typ själv. det var skönt

kom hem halv 6, åt mina goda sesam nuggets, mums :) 
 sen skulle jag ringt till

stadsbiblioteket angående vår

skärmutställninng. men det glömde jag bort..

imorgon är det kontitionstest i ryd, men man
behövde inte ta tid.. men det måste man kanske
om man vill behålla sitt vg..

nu ska jag duscha sen kolla matten lite, måste
göras.
känner att jag borde fixa naglarna oxå. det är
så lätt att man rivs annars.

one trillion dollars
can by most anything.

can it ?




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0