love the sale

känner mig riktigt duktig.
vaknade sen sprang jag spåret.
duschade och fixade iordning mig för
att åka til norrköping o shoppa.
köpte en en blårutig shorta, mucha fin.
och ett grönt linne på vila.

sen åkte johanna och jag för o hälsa på
farmor. jag ville åka spårvagn, men de går
inga nu för de håller på o göra om spåren eller nått..
så det blev buss. efter mycket om o men kom vi på rätt
buss. o ja, jag hade rätt :p
kul o träffa farmor. det blev massa
bullätande o saftdrickande. som vanligt.
sen blev det klart att vi ska till öland :D
17 sommaren i rad !!
älskar det stället !!

sen åkte vi tåget hem vid 8.
en lyckad dag :)

puss & kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0