I'm not the only pink lady

rosa tröja, spiderman plåster på tån.

ja idag har jag träffat hanna.
åkte in till norrköping för o shoppa.
( andra gången denna vecka :P )
efter hannas flört med vattenmänninskan var vi framme.
men det är alltid så om man inte har några
pengar hittar man alltid kläder,
men när man väl har pengar hittar man ingenting.
så var det för mig idag. usch o fy.
åkte vidare hem te henne sen. mantorp & mjölby.
kollade på film, spelade kort, kollade mer film.
fjorton suger. en gullig film.
hawaiisallad=mums

kallt när jag skulle iväg hem, lånade
därför en rosa tröja.
fick skoskav av mina vita skor,
därav spiderman plåstret.

så det var en kul dag.
TACK för idag hanna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0