Estockholmo

det blev inget bloggande igår för jag var i stockholm hela dagen,
med mamma och johanna. vi gick på stan, shoppade lite tröjor.

sen åt jag med pinnar på nån wokresturang, johanna
försökte förjäves att få upp några riskorn med sina pinnar,
men det gick inge vidare. så hon åt med gafel ist.

vi åkte båten över till gröna lund.
men det var inte så kul som det är på liseberg, men det fanns lite att åka iaf.
fritt fall var asroligt, specielt johanna hon var
jätterädd, medans jag satt o garavde :D

men i spökhuset där emot garvade jag inte, jag
var så rädd att jag höll på o skita på mig, dom var efter mig
hela tin bara för att jag skrek.. försökte vara lite social därinne
o frågade vad vampyren hette, men då sprang den efter mig o slog i väggarna..

räknade hur många foppatofflor jag såg på
hela dan, bli inte förvånade men alla, verkligen alla,
hade såna jävla skor. minst en i varje familj,
antal : 187 par !!
helsjukt.

sen var jag tvungen o spela på vinst varje
gång, för han som stog där inne var så sjukt snygg ;D
vann en liten rosa hund :)

det var en kul o lyckad dag trotts att det regnade
mesta dels när vi var på grönan.

puss & kram !



Kommentarer
Postat av: Ronja

vet du?!
1. min dator är lagad :D
2. min bror har köpt foppatofflor :O:O:O

2007-07-18 @ 17:29:09
Postat av: jospaket

nae ?! jag hatar verkligen dessa tofflor, sen blev jag bessat av dom o kunde inte sluta räkna!!

2007-07-18 @ 18:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0