en riktig sverige sommar

nu har jag ätit nått jag inte tål. igen..
inga mer äpplen..

antal:
soltimmar denna vecka : max 1
regndroppar denna vecka : minst en miljard
sedda filmer denna vecka : massor

shrek 3
deja vu
fjorton suger
rosa the movie
bad company
livet enligt rosa
pirates of the carribean 3
sandor slash ida
night at the museum
king arthur

msn skit !
fattar inte vad det är med de,
den skickar massa konsigt till
alla som är online.
sen stannar hela satorn.. skumt samt irriterande !


image15
hatar detta regn som aldrig vill ta slut..



kollade posten idag, hade fått kort
från carro <3
som vart i danmark.

puss & kram !



Kommentarer
Postat av: Carro.

haha gulligt va? :P jag hade inget att skriva, men jag skrev nått iallfall bara för att höra av mig ^^ hoppas allt är bra med dig <3

2007-07-24 @ 17:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0