:D

nu har hon åkt iväg : (
ronja har vart här idag, kul har det varit. som vanligt
mycket skratt :D hon är så underbar den människan !

älskar dig ronja! <3

image16


vi kollade på linas kvällsbok, den var kul o knäpp :p
sen nån annan film oxå, men kommer inte ihåg vad den heter..

asså det är helt sjukt!
vi är så otoligt lika i allt,
vi dricker t.o.m. oboy på samma sätt
( ja man kan dricka oboy på ett speciellt sätt )

när vi skulle ta kort :
"AHH! jag tyckte att jag kollade på mig själv!" // ronja

ulli skulle kommit oxå, men det blev inte så.
det skulle varit kul o träffa henne me :)

puss o kram !



Kommentarer
Postat av: Ronja

det var så kuuuuul :D

2007-07-24 @ 10:48:59
Postat av: ullboll

haha ni är så söta :)
vänta bara, nästa gång ska jag gå upp i tid.... XP

2007-07-24 @ 23:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0