bara 2 dagar kvar :D

var på stan, skulle ta optikern o fixa nya liser, för dom är slut..
men de hade lunchstängt när vi kom så vi gick o kolla lite i affärerna :p
hittade inget, fast det var rea överallt! jag vill ha en sån
klänning med stora knappar, men det finns bara M, L och XL
kvar.. och de kan jag inte ha.
så innan vi gick tillbaka till optikern tog vi en tripp upp
till mormor o drack saft. vi fick hälsa på hennes granes hund, gud så sööt!
en liten dvärgspets, jag har aldrig sätt nått gulligare!
en ljusbrun lurvig sak :D

det bar av mot stan igen, o vi tajmade bussen denna gång :O
jag fick testa ett par nya linser som fuktar ögonen mer, o jag är helt
kär i dom!! spela roll om dom är dyrare jag vill ha..
efter det blev det o åka tåget hem. men jag ville gå förbi tempo
o köpa godis som jag skulle ha med mig tills på lördag.
men det är typ slut nu.. mitt äta-mindre-godis tanke gå väl sådär..

när vi kom hem så var farmor där :)
mamma o hon hade vart på johanna marken.
hon käka hos oss o vi snackade om öland o gotland
det ska bli så härligt o komma dit igen!

jag skulle övningsköra lite idag igen.
det gick jättebra först. det var t.o.m
en annan som övningskörde på samma ställe (!)
men sen sket sig allt, jag skulle svänga ut.
det kom en till bil..
o en till..
när alla bilar passerat, för det var inte en bil till
så långt jag kunde se, förutom den andra öningsköraren,
så startar inte bilen!! efter fem försök gav jag upp o halvskrek att det var
något allvarligt fel på vår bil. men när mamma ska köra hem, så gick de
jättebra o starta.. usch!

men vad kan man förvänta sig fter andra gången bakom ratten?
jag är nöjd!

puss & kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0