sann eller falsk? svar: falsk

hellololo.

matteprovet gick som kemin, skit. inte bra alls.
åt mat sen med itkl-girlsen dom e så söta!

vi räknade ner sista minutrarna i tortyrkammaren  med gorla
och bevittnade x antal äckligheter innan vi fick sluta.

sen gick ronja o jag på stan.
fikade. ska dock inte gå dit mer, inte mysigt det var väldigt ljudligt.


slowmotion incedent x2
slyna x1
omoget x2



fikan vad det bästa med den här dagen,
tack ronja! du gör mig lycklig<3


angående fysiklabben igår:
"förstår du hur jag menar? vad anser du?"
jag: "vad betyder anser?"
bara för att jag är blond menas det inte att jag är dum i huvudet!
sluta snacka som man gör när man är 4 år dvs. tar efter sina föräldrars sätt att snacka.
punkt!


heroes e slut nu..
eller tror det iaf.. end of volume two..?
ge mig med heroes nu!
ullis, vet du nått om det ?


ciao!<3

Kommentarer
Postat av: Ronja

DU ÄR SÅ SÖT! :)

2007-12-05 @ 08:05:56
Postat av: u

LÄGG AV! ÄR DET SLUT EFTER ELFTE AVSNITTET??? JAG HAR INTE SETT DET ÄN!!! (eller tolfte eller vad det är,...)

2007-12-06 @ 22:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0