not awake

unge som ringer hit minst 10 signaler, när jag sover! pallrar mig upp efter den nionde signalen men lyckas
endå inte hinna få reda på vem det är i andra änden som har fått mig ur sängen bara för att svara. efter något som känns en minut (?)  ringer det igen, hinner svara denna gång trots att det tog emot att hämta luren och svara..
"Hej det är ... e johanna där?" med glad och pigg röst,
" Nee, hon sover.. godnatt!" och jag lägger på.

utamattad av alla telefonsignaler somnar jag om igen och vaknar inte för en klockan ringer vid 10.. hade sovit ännu längre om jag inte hade ställt den. men otroligt nog måste man ju till skolan denna torsdag med.. höll på att missa tåget imorse oxå, ser tåget rulla in får panik och låsa cykeln.. men han med iaf..

cål, tink
(call, think, heter det!)

borde inte sitta här igentligen..
tillbaka till fysikböckerna igen. vill på tomtenatta! men hinnar inte,
skolan måste gå före.

undrar om det blir lite spring ute idag..?

ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0