klappjakt i en främmande stad (eller aa, lite främmande)

segt att gå upp imorse.. men det kanske är sista gången jag behöver gå upp så tidigt : )
slutade tidigare, så gick på stan för att handla de sista julklaparna, men hittade inte allt endå..
eller jo men kunde inte betala med kort där jag ville, då blev jag sur..
men hittade till johanna nu iaf, så det är klart : )

när jag satt på bussen ner till rese såg jag att pappa hade ringt, han ville kolla på julkapp till mamma,
så här sitter jag på hans jobb och har inte nånting att göra.. men vi ska nog gå iväg snart (hoppas jag..)

varför är det alltid så att tågdörrarna stängs precis framför ögonen på en?

satt och räknade igenom matteprovet på tåget förut..
asså är jag klantig eller?
skulle fått massor mer poäng, för så jävla dåligt som det gick skulle det inte gått!
gjorde ju fel på småsaker..
kan ju vara därför att man var stressad för alla andra miljoner prov vi hade samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0