helt slut

måndag igen, faan vad veckorna går snabbt.. bara 2 veckor kvar till julafton, 2 VECKOR! måste börja handla julklapparna snart.. men de får bli i helgen : )

tog för en gångs skull rätt buss idag. känner mig duktig.
orka. förra veckan tog jag fel när jag skulle till iv:t fick springa från banérgatan upp till folkunga..
men det var sjukt mycket folk på bussen! (bytte busschauför på rese oxå..) de väljer verkligen den tid på dagen då det är minst folk!

åka buss e läskigt.  vet aldrig vem man träffar på där..


fasar för fysik provet på onsdag, endå sitter jag här istället för att ha näsan i fysikboken, men jag orkar inte plugga mera nu! är helt slut efter alla prov vi haft, har haft ett i veckan sen höstlovet, jag är helt slut.
wö! så beskrivs lathet enligt de två tröttisarna (dvs mig och ull), det är ett utomordentligt ord!

jullovet är verkligen behövligt!

ska dricka lite te sen försöka sätta mig med pluggandet igen,

ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0