ananas passionsfrukt och majs

i lördags känndes det som om jag gick flera mil!
så känns det efter att man har gått omkring på ikano i fem och en halv timme.
johanna och jag letade julklappar, jag hittade inte allt jag skulle iaf..
har börjat få lite smått panik..! men får fixa det nu i veckan,
skönt att det bara är mån, tis ons sen avslutning kvar i skolan!
jullovet är mycket behövligt!

(angående rubliken,, det var nån skumm blandning av frukt och grönsaksjuice vi hade i kylen, men trost att det var en knasig blanding var den god..)


fasen! får säkert reda på fysikprovet den här veckan..
hoppas HOPPAS att det gick bättre än matteprovet, börjar
seriöst att tjuta annars..

lugn och behövlig helg,
nästa spenderas med det "gamla tjejkompisarna" ? : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0