Måndag 10.56 pm

Vaknade vid åtta idag av att syrran sprang runt hemma o hade sig,
hon skulle till skolan, men inte jag det är imorn..

Gick upp en halvtimme senare, och var pigg!
Kännde mig väldigt hurtig när jag var ute o sprang imorse :)
Duktigt josse!
Telefonprat med pappa
Frukost

Glatt besked om att jag kunde träffa ronja idag!
Åkte hem till henne, myste o kollade på film.
Saknat den människan! <3

Hem, gick ut o gick med mamma. vetavarvet. = jag är trött nu!

Ställa klocka eller inte ställa klocka?
Det är frågan. För om jag ställer den kommer jag vakna innan o måste
vänta tills jag ska iväg. (segt att börja ett)
Annars om jag inte ställer den kommer jag inte att vakna.
Den frågan måste jag fundera på.

Nu äntligen har jag rensat min mp3 o lagt in lite nytt!
Duktigt josse!

ne nu ska jag sova.
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Ronja

jag har saknat dig med! och det var superkul att träffa dig :) <3

2007-08-21 @ 08:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0