Inte i år..

Första skoldan..
Sköj att få se alla igen, men det känndes asweird
o sitta i ett klassrumm igen :S

tänker på alla som ska n0llas.
jag vill det med igen!


efter att ha fått alla papper o wik äntligen hade bubblat färdigt
fick vi sluta. jag o ronja satt ute o kollade i en gammal redax bok
på allt roligt folk har sagt.
sen ser vi två killar som går upp för stentrappan

jag : ja har aldrig sett dom där förut
ronja : inte jag heller speciellt inte han i röda byxor

ronja : åhh kolla den faddern hon heter tego
jag : nae ronja TE0G står det..

fattar inte hur hon kunde se att det ståd de, det stavas inte så
ens en gång. eller..?


flumm flumm :D

ser inte fram emot imorn.. vill inte börja skolan än!

puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0