flummm!

stångebro igår.
 
träffade ullis på rese vid halv åtta,
men då var det inte mörkt. och inte
heller var det några människor där heller så vi vandra runt lite
sen satt o vänta i nått bås, jag var pepp!
träffade ullis kompisar oxå. tack för att du tog hand om oss!
träffade rätt många människor.
Becca <3

sen är allt lite suddigt.. men hem kom jag som tur var,
läskigt att åka tåg! usch!

när jag vakna hade jag massor skoskav på fötterna! aj!! 
sen idag har det varit en slappar dag, har inte orkat
göra nått. har dock orkat kolla på lite mobiler som jag vill
ha, men kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha..

PUSSSS!!




Kommentarer
Postat av: ull

hihii

2007-08-26 @ 10:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0