blablablablablablablablablabla..

helloo..

andra dan i skolan, usch nu drar allt igång!
VILL INTE!

ursäkta?!

fikade med ronja och louise efter skolan,
på nått som hette nått med choklad..?
aja det var gott iaf, åt nån bakelse med
massor med choklad, mums.
kände mig dock lite off. dels för att jag var trött
dels för att jag tänker på allt på en gång,
då snurrar allt runt i huvudet..
inte bra.
men det var trevligt att fika med er!

såg massor med nollor på stan, alla var där, typ iallafall :p

ramla hihi kul.. men elakt..
skadjeglädjen är den bästa glädjen..eller nått..?

nu ska jag ut o springa, har blivit duktig på att ta mig
tid för det, de är bra!

KRAM KRAM !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0