yeah, right..

hola !

måndag igen !
usch för det.. men med sovmorgon i o försig, men
ändå. ville bara vara kvar under det varma täcket i morse. även
om jag säger att jag har sovmorgon kvällen innan
kmr mamma in kl. 6 o säger:
har du sovmorgon idag ?
jag mummlar något tillbaka om att jag vill sova..

tåget försenat, men som tur var det inte mitt tåg.. hrmm..
buss.

kom till skolan för tidigt vilket lädde till att jag strutta runt själv,
råkade ringa o väcka gabbi som ligger hemma och är sjuk.
krya på dig gumman ! <3

slåss är aldrig bra.

surkärring på svenskan, hoppas hon inte läser detta, för
det finns lärare som läser elevers blogg, så tänk på
det !
men hon är tjurig !

jag fick en så kallad inbjudan till fysiken, den var
väldigt livad.. eller inte..
kännde att den lektionen inte gav så mkt, fast jag vet
nu hur man ska göra med enheterna. om jag hade vetat
det på provet skulle jag fått vg..
det känns surt.

saknar n0llningarna massor !

Kommentarer
Postat av: ullis

du kan iaf vara med på fadderfesten... (bitter) :)

2007-04-23 @ 21:16:38
URL: http://ullplats.blogg.se
Postat av: Ronja

läser lärare elever blogg? :O

2007-04-24 @ 07:33:09
URL: http://ronji.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0